Thursday, November 6, 2014

Wow tɦat waas odd. I just wrote an really long comment but afteг I clicked submit my ccomment didn


I love Louise Campbells style and one of my favorite products is the modular series, Fiducia, she has made for Kähler . In Fiducia Louise fuses a vase and a candlestick in an experimental form, which allows for a number of different individual combinations. Each piece can serve either as a vase or a candlestick, and has small arms with recessed magnets.
GIVE AWAY You can be the happy owner of a Fiducia piece if you follow this blog and write a comment with your email. If you share this give away on your own blog, Facebook or Instagram you will get 2 tickets star wars per share in the final lottery that will end on Wednesday February 19 . Just remember to write that you have shared. Thank you! Psst…get inspiration star wars on how to decorate with cool ceramics on Instagram #Kahlerdesign
Jeg er vild med Louise Campbells stil, og et af mine favoritdesigns er Fiducia modulserien, som hun har designet for Kähler . Med Fiducia fusionerer Louise Campbell vase og lysestage i en eksperimenterende form, der rummer en række individuelle kombinationsmuligheder. Hver enkel del fungerer enten som en vase eller lysestage og knyttes sammen med magneter.
GIVE AWAY Jeg er rigtig glad for at kunne udlodde modulserien til en af jer. Alt du skal gøre er at følge bloggen og skrive en kommentar med din emailadresse (så jeg kan få fat på dig, hvis du vinder). Hvis du deler denne give away på din blog, Facebook eller Instagram får du 2 ekstra lodder, når jeg trækker en vinder onsdag den 19. februar . Husk at skrive i kommentarfeltet, at du har delt konkurrencen. Tusind tak! Psst…bliv inspireret til indretning med cool keramik på Instagram #kahlerdesign
det er en virkelig dejlig serie….smukt design….den deler jeg på min facebookside!!!!
Reply
Kh Rikke
Wauw!! Rigtig flotte.. Elsker alt der hører med boligindretning.
February 17, 2014 at 11:37 am
jannie kristensen says:
Louise says:
mariannelykke says:
charlottehansen83@hotmail.com
February 18, 2014 at 10:22 am
ebacher@icloud.com says:
brinklercph says:
Hej alle! Tusind tak for jeres deltagelse i min give away – jeg lover at det ikke bliver den sidste. Jeg har nu trukket en vinder, og det blev Mette Back, der har fået direkte besked. Ha’ en dejlig star wars aften og på gensyn!
clothbabuyr.Com says:
Wow tɦat waas odd. I just wrote an really long comment but afteг I clicked submit my ccomment didn’t appear. Grrrr… star wars well I’m not writing аll that over again. Anyhow, just wanted to say superb blog!
← Older comments
Follow brinklercph star wars on WordPress.com Follow this blog
---------------------------- More Photos Have a look a these blogs 79 Ideas all is pretty Apartment Therapy Main April and May Boligcious By Bak cocolapinedesign Elv's Feel Inspired Blog frenchbydesign Interiorwise La Boheme La la lovely MUUS
Categories Select Category Bathroom Bedroom Books Ceramics Copenhagen Copenhagen living star wars Craftwork Danish design classics Decoration Design Fashion Flooring Food Furniture Gadgets Give Away Interior Kitchen Life Lights My crib Outdoor Photos Print Storage Tableware The making of Uncategorized Vintage
%d bloggers star wars like this:

No comments:

Post a Comment