Saturday, January 25, 2014

.::: SS501 ARE MY STARS :::.


طرفدار های ایرانی لی مین هو LEE NILOO Admin سلام به وبلاگ طرفدار های لی مین هو خوش آمدید امیدوارم ساعاتی که در اینجا هستید لذت ببرید در صورت کپی کردن هم هر جور وجدانتون تصمیم میگیره تصمیم بگیرد آدرس بعدی در صورت فیلتر شدن myhangookworld14.bogfa.com تاریخ افتتاح وب:23/3/1392 ایمیل:niloofarmirsaeidi@yahoo
دانلود سریال های لی مین هو
سایر عکس های لی مین هو
Mƴ լơɣє ơɲլƴ ӈєơ ƴơʋɲɠ ƨƛєɲɠ
.::: SS501 ARE MY STARS :::.
stare of south korea
ss501 all we love
هفته او ل آبان 1392
دعوت لی مین هو به مراسم
سوال:شما در او اس تی وارثــان شرکت کردید(برای robert pattinson وارثان خوندین).آیا شما سال آینده برنامه ای برای انتشار آلبوم جدید دارید جواب:سال بعد من یک فن میتینگ در قالب کنسرت دارم.احتمالا من او اس تی (وارثان) رو در طول کنسرت بخونم.من مطئمن نیستم که آهنگ جدید در سال آینده ضبط کنم(حیف)ولی ازونجایی که یک کنسرت در راهه من آهنگ های قدیمی خودم رو میخونم. سوال:شما چ شخصیتی رو به چالش میکشید جواب:(در حد خلاصه گفت)یک نابغه که از استعداد های خودش آگاه نیست و تواناییاشو دورادور کشف میکنه (هدف این سواله چی بودش ) سوال:کدام بازیگر robert pattinson چینی مورد تحسین شماست جواب:بازیگران چینی مورد احترام من جکی چان و اندی لاو هستند.من صمیمانه دوست دارم در آینده با هم کار کنیم(چه جالب بشه با جکی چان - باید بگم که من خودم عشاق جکی چانم عزیزم من و اوپا چقدر تفاهم داریم با هم )علاوه بر اون من خوشحالم robert pattinson که برای اولین بار Fan BingBing رو ملاقات کردم و دوست دارم شانس کار کردن باهاش رو داشته باشم. اینم اوپا و جکی چان :)))


No comments:

Post a Comment