Wednesday, December 18, 2013

Nu ir sācies jauns gads, pēc skaita sešpadsmitais manā dzīvē! Šis gads atnācis ar sārtiem matiem, pa


Nu ir sācies jauns gads, pēc skaita sešpadsmitais manā dzīvē! Šis gads atnācis ar sārtiem matiem, pamatīgu devu galvaskausu un daudz A Day To Remember, Paramore, Mayday Parade uuuun 30 Seconds To Mars manā MP3 atskaņotājā. Neizpaliek arī Kings of Leon un My Chemical Romance. Njā, vēl tikai pirms pāris mēnešiem mans MP3 bija pilns ar Keitiju Periju, Lady Gaga u.c., bet vienu dienu es izlēmu, ka man ir līdz kaklam šis balagāns uz izdzēsu VISU mūzikas bibliotēku un sāku klausīties to, kas man patīk, nevis to, kas pieņemams šķiet maniem radiniekiem. tu Pie velna neredzamību! Esmu swagger! Agrāk biju bez maz vai caca, bet nu esmu kaut kas pa vidu pankam, metālistam vai emo. Būtibā man ļoti patīk valkāt rūtainus kreklus, apspīlētas bikses un Converse kedas. Nu tā kā vairums pusaudži manā vecumā! Dievinu T-kreklus ar skeletiem un izaicinošiem uzrakstiem…Esmu tādā, kāda vēlos būt… un es esmu stilīga nūģe…
This entry was posted on Otrdiena, Janvāris 31st, 2012 at 21:31 and tagged with 2012 , jauna dzīve , swag and posted tu in Lifestyle . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
You are commenting using your Twitter account. (  Log Out  /  Mainīt  )
%d bloggers like this:

No comments:

Post a Comment